7 çeşit görsel, paylaşılabilir sosyal medya yazısı

Süper temizlik.com.tr| Blog - 7 çeşit görsel, paylaşılabilir sosyal medya yazısı

7 çeşit görsel, paylaşılabilir sosyal medya yazısı
Ücretsiz İlan Sitesi

Sahibinebak.com
Sahibinebak.com

Bugünlerde sosyal medyada yayınlanan ve izleyicinin dikkatini çeken birçok içerik var Hiç kimse “Facebook'a okuyacaklarını” veya “Twitter'ı öğreneceklerini” söyleyeceklerini söylemez - “kontrol ediyorlar” veya “kaydırıyorlar”.

Gürültüyü kıran, sosyal medya kullanıcısının dikkatini çeken ve onları 'beğenme' ya da 'paylaşma' düğmesine vurmaya iten içerik pazarlama , markalaşma ya da sadece mesaj yaymada oldukça etkili olabilir .

Her sosyal medya platformunda görsel içerik en etkili ve en iyi alınanıdır. Nadiren “Bu sabah çok güzel bir kahve içtim” diyen bir Facebook durumu görüyor musunuz? Görme ihtimaliniz daha yüksek, söz konusu kahvenin resminin yanında yayınlanan durum güncellemesi. Gözlerimiz görsellere çekilir ve işlem için daha az zaman harcarlar. Sonuçta, resimler bin kelimeden bahseder. Bir izleyicinin metni okumayı bile durduramamış olması durumunda, resmi görmüş ve düşünmeden önce mesajı anlamışlardır.

Öyleyse, amacınız sosyal medya paylaşımınızın paylaşılmasını sağlamaksa, bu “paylaşım” butonunu ne tür görsel içerik dayanılmaz kılar?

1. Komik

Kedi videosu internette vakit geçirmek ile eşanlamlı hale geldi. Herkes bir Roomba'daki kediyi sever. Bunun nedeni sadece düz komik olmalarıdır. İster klasik bir kedi videosu, ister pop kültüründe güncel bir an hakkında bir meme, ya da sadece gerçekten harika bir çizgi film olsun, insanlar kendilerini güldüren şeyleri paylaşmayı severler. Başkalarının sosyal medya yayınlarına müdahale etmediklerini veya izinsiz girmediklerini biliyorlar. Aslında, birinin gününü aydınlatarak iyi bir iş çıkarıyorlar.

2. İlham Verici

Günbatımında bir plajın stok görüntüsünü düşünün ve üzerinde 'Kaybolan Her Kayıp Değil' yazan koyu yazı tipiyle düşünün. İlham verici alıntı grafikler süper paylaşılabilir. Hedef kitleleri - seyahat eden insanların, annelerin, girişimcilerin - mesajla özdeşleştiğini ve arkadaşlarıyla paylaşmayı sevdiklerini düşünüyorum.

3. Gerçek Bomba

Bir kez daha, bu bir çeşit arka plan görüntüsüne (veya sadece bir blok rengi) ve üstüne basit ve gerçeği vurgulayan kısa, kısa bir yazıya sahip olacak bir görsel yazı türüdür. Cesur bir ifade, nadiren konuşulan, ancak insanların tanımladığı veya az sayıda kişinin bildiği bir gerçek gerçeği bombasını paylaşmayı sevdiği bir şey.

Bunlar komik, ilham verici veya bilgilendirici olarak ikiye katlanabilir. Onları durduran ve düşündüren bir şey ya da tutkulu oldukları bir şey olsun, izleyici bu 'paylaşım' düğmesine ulaşacak.

4. Bilgilendirici

Sosyal medya öncelikle eğlence amaçlıdır ve kullanıcılar kaydırmalarını veya taramalarını kesintiye uğratmaktan hoşlanmazlar. Bu nedenle, ısırık büyüklüğündeki bir öbekten daha fazla bilgi aktarmaya çalışmak zor olabilir. Infographics - okunması kolay bilgiler içeren akış şemaları ve renkli görseller - açıklamak için birden fazla cümle gerektiren paylaşılabilir bilgilerde son noktadır.

Karmaşık güncel olaylarla ilgili gerçekler, iyi yapılmış bir infografik olarak yoğunlaştırılan sorunlar çokça paylaşılabilir. Paylaşıcının, belki de paylaşanın kendilerini ifade edemediği özlü bir şekilde umursadıkları konular hakkında takipçilerini eğitmesine izin verir.

5. Yaşam Hack

'Bulldog klibi ile yapabileceğiniz 100 şaşırtıcı şeyi' veya '10 dakika içinde herhangi bir avokadoyu nasıl olgunlaştıracağınızı' düşünün. Süper paylaşılabilir olmak için bir yaşam hack bile olması gerekmez. Yararlı olan ve hayatı kolaylaştıracak bir şeyse, insanlar onu izlemeyi, okumayı ve paylaşmayı severler. Hedef kitlenizin ilgisini çekmek için öğreticiler veya web seminerleri yayınlamayı deneyin. Bu 'ipuçları ve püf noktaları' içerik parçaları bir video, bir Infographic veya bir alıntı grafik olarak hazırlanabilir.

6. Pinnable

Bu iğneyle ilgili daha fazla burada .

Bir kez daha, bu tür içerik birden fazla kategoriye girebilir. Aslında, bunlar genellikle hayat kesmek ya da ilham vermek. Bu, iyi hazırlanmış, görsel olarak çekici bir içeriktir ve insanların Pinterest panosuna sabitlenmeye karşı koyamazlar. Kalın yazı tipleri, çekici renk şemaları ve yüksek kaliteli görüntüler, sabit bir görsel yaratmaya yardımcı olur. Bunlar bloglar boyunca veya blogunuza ve ardından Pinterest’e trafik çeken sosyal medya sayfalarında görünebilir.

7. Sahnelerin Arkası

 

Burada “Redbooth'taki perde arkasında” hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz .

Bunlar özellikle büyük markalar veya büyük ünlüler için güçlüdür. Kim pijamalarında Taylor Swift'i kanepede görmek istemiyor, ya da Google'ın merkez ofisleri nasıl görünüyor ?! İnsanlar takip ettikleri şirket ve kuruluşların içsel alanlarını görmeye bayılırlar.
İşyerinizin resmini Cuma öğleden sonra veya iş yerinizde çalışanlarınızdan birine göndermeyi deneyin.

Sosyal medya kullanıcıları, beslemeleri arasında gezinirken her gün çok fazla içeriğe maruz kalmaktadır. Görsel içerik, günümüzde sosyal medyada en güçlü ve en yaygın kullanılan içerik türüdür. Metinden daha iyi dikkat çeker, metinden daha fazlasını iletir ve izleyicinin beyni tarafından daha hızlı işlenir.

Farkedilen ve bir etkiye neden olan içeriğin sindirimi basit, anlaşılması kolay ve izleyiciyle bir tür akor vurması gerekir. Onları güldürmesine, düşünmesine, ilham vermesine veya topluluğun bir parçası gibi hissetmesine neden olsa da, bu 7 tür görsel içerik gürültüyü kıracak ve izleyicilerin bu 'paylaşma' düğmesine basmasına neden olacaktır.

SÜPER TEMİZLİK