Markanızı Günde 10 Dakikada Twitter'da Nasıl Kurabilirsiniz?

Süper temizlik.com.tr| Blog - Markanızı Günde 10 Dakikada Twitter'da Nasıl Kurabilirsiniz?

Markanızı Günde 10 Dakikada Twitter'da Nasıl Kurabilirsiniz?
Ücretsiz İlan Sitesi

Sahibinebak.com
Sahibinebak.com

İster deneyimli bir Twitter kullanıcısı olun, isterse hashtag'leri nasıl kullanacağınızı öğreniyorsanız, sosyal medya platformunda çok fazla zaman geçiriyor olmalısınız. Diğer pek çok sosyal medya kuruluşu gibi, Twitter'a çekilmek kolaydır, Forbes, CNN ve en sevdiğiniz suçlu zevk şöhretinde 140 karakter statüsünün ortaya çıkmasını izleyin.

Bilgisayar ekranınıza yapıştırılmış olarak oturmak yerine, markanızı Twitter'da oluşturmak için günde yalnızca 10 dakika geçirirseniz, günün ne kadar verimli olabileceğini düşünün. Yeni müşterilere ulaşmak, en yeni içerik pazarlama makalelerini okumak , SEO'unuzu tazelemek veya hatta yeni bir blog yazısı oluşturmak için hiç bitmeyen bir girdaba yakalanan bu dakikaları ve saatleri kullanabilirsiniz .

Peki, markanızı geliştirmek için beş bileşenli bir öğün pişirmeye başlamanıza nazaran daha az zaman harcamanız nasıl mümkün olabilir? İmkansız görünebilir, ama değil. Markanızın adını dünyaya günde 10 dakika veya daha kısa sürede vermenize yardımcı olacak ipuçlarını ve araçları okuyun:

1. Haber akışınızı izlemeyi bırakın

Bir 6.000 tweet ortalama gönderilir dünya çapında her saniye. Eğer 100'den fazla kişiyi takip ediyorsanız - ki bu çok kolaydır - herkesin tweet'lerini yakalamaya çalışmak için çok fazla zaman harcamanız ihtimali. Bunun yerine, herhangi birinin sizi doğrudan tweet attığını veya tweet attığını görmek için bildirimlerinize göz atın. Araştırmanız gereken belirli bir konu varsa, etiketine bakın. Bu, darbelere sizin ve neler olduğunu öğrenmek için çok daha hızlı bir yoldur iş .

2. Tweet'lerinizi önceden planlayın

Telefonunuzda veya bilgisayarınızda Twitter uygulamasını her açışınızda değerli zaman harcıyorsunuz. Herkesin sosyal medya hesaplarını günde birkaç kez kontrol etmesini beklemek saçma. Gerçek zamanlı tweetlemek yerine, tweetlerinizi tüm hafta boyunca veya tüm ay boyunca planlamak için Hootsuite veya Buffer gibi bir hizmet kullanın . Bunu yaparak, Twitter'daki çalışmalarınızın büyük kısmı önceden yapılmaya başlandı.

3. Fotoğrafları göndermeye hazır hale getirin

Markanızı oluştururken, insanların ilgisini çekebilecek görseller sağlamak önemlidir. Resimli tweet'lerin yalnızca kelimelere dayalı tweet'lerden ortalama% 35 daha fazla kişiye ulaştığı gösterilmiştir . Bu nedenle, kolayca kullanabileceğiniz bir yığın fotoğraf elinizde olmalıdır. Onları konuya göre farklı klasörler halinde düzenleyin, böylece binlerce dosya kazmak zorunda kalmazsınız.
Eğer bir grafik tasarımcı değilseniz - ve çoğumuz değiliz - tweetlerinizle kullanmak ve Twitter'daki görünürlüğünüzü artırmak için profesyonel, göz alıcı fotoğraflar ve kolajlar bir araya getirmek için PicMonkey gibi bir araç kullanın. Bu fotoğrafları diğer sosyal medya hesaplarınız için de yeniden kullanabilir ve zamanınızı ve emeğinizi en üst düzeye çıkarabilirsiniz.

4. Kendi hashtag'inizi kullanın

Zaten kendi etiketinizi kullanmıyorsanız, bir tane yaratmanın zamanı geldi. Bu, Twitter'daki imzanız olacak, insanların tweetlerinizi tanımasına yardımcı olacak ve aynı zamanda insanların markanızdan bahsettiği her şeyi bulabileceksiniz. Bir etiket oluşturmak için ilham almanız gerekiyorsa, Ad Espresso'nun konuyla ilgili makalesine göz atın .

5. Odaklanın

Etrafta dolaşan çok fazla bilgi olduğunda sosyal medyadaki konsantrasyonunuzu kaybetmek çok kolaydır - özellikle tavşan videoları ve ABD siyasetiyle ilgili en son güncellemelerle dolduğunda. Editoryal programınıza uyduğunuzdan ve içerik pazarlaması stratejinize bağlı kaldığınızdan emin olun. Başlangıçta markanızı geliştirmek için tasarladığınız taktikleri unutmayın ve yolunuzu devam ettirin. Dikkatiniz dağılırsa, zaman kazanacağınız zamanla işinizi geliştirmek için neler yapabileceğinizi unutmayın .

6. Saati izleyin

Zaman dahil birçok şey görecelidir. Aslında bir saat geçtikten sonra, sadece Twitter'da - ya da herhangi bir sosyal medya kanalında - bu konuda - beş dakika boyunca bulunduğunuzu düşünebilirsiniz. Bir konferans görüşmesi veya bir toplantıyla yapacağınız gibi, Twitter'a ayıracağınız zamanı planlayın ve takviminize yerleştirin. 10 dakika boyunca bir zamanlayıcı ayarlayın. Süre dolduktan sonra, başardıklarınıza bir göz atın. Rihanna'nın ana sayfasına göz atmaktan başka bir şey yapmadıysanız, önceliklerinizi belirlemeniz gerektiğini biliyorsunuz.

7. Takipçilerinizi takip edin

Muhtemelen, Twitter'da etkin olmayan veya ilk kaydolduğunuz günden beri sizi takip etmeyen düzinelerce insanı takip ettiniz. Markanızı oluştururken, rakip müşterilerin yanı sıra potansiyel müşterilerinize de görünmenizin farkında olmanız gerekir. Bu, takip eden oranınızdaki sekmeleri tutmayı da içerir - kaç kişinin sizi izlediğine kıyasla kaç kişiyi takip ediyorsunuz?

Takipçileriniz binlerce kişiye girdiğinde, bunu kendi başınıza yapmak her zaman kolay değildir. Bununla birlikte, Crowdfire veya ManageFlitter gibi araçlar kullanarak , kimlerin gereksiz yere takip ettiğini hızlı bir şekilde görebilirsiniz. Spam dışında hiçbir şeyi paylaşmayan, nadiren gönderen veya sizinle etkileşime girmeyen kişiler takip edilmemelidir. Benzer şekilde, nişinizde olan ve faydalı bilgiler sağlayan diğerleri potansiyel müttefikler veya müşterilerdir ve takip edilmeyi hak ederler. Bahsedilen araçları kullanarak, takipçi istatistiklerinizi eşit tutmanız günde sadece birkaç dakika sürecektir.

Twitter'ın herhangi bir dakikada akan bir bilgi hazinesi olmasına rağmen, ilerlemek için her tweet'in her karakterini emmeniz gerekmez. Yukarıdaki yedi ipucunu izleyerek, markanızı Twitter'da günde sadece 10 dakikada kolayca oluşturabilirsiniz.

Twitter'da genellikle ne kadar zaman harcıyorsunuz? Sosyal medyada geçirdiğiniz zamanı en aza indirmek için kullandığınız herhangi bir ipucunuz var mı? Lütfen aşağıdaki yorumları paylaşın!

SÜPER TEMİZLİK